Nimic mai grotesc decât rețeta editorială adoptată ȋn ultima perioadă de publicația
"Click!". La pagina x (pagina de
„Actualitate”!) se face campanie ȋn favoarea unui copil bolnav, iar mai ȋncolo, pe la la paginile y, z și ţ se derulează o expoziție
moale de țâțe, silicoane și cururi bombate. Asta a ajuns
„Click!”: locul unde se reunesc zilnic doamne dezbrăcate-vedetă și copii cu probleme de sănătate (se reunesc, adică, favorizați și victime ale aceluiași sistem medical). Dacă ideea asta halucinantă a aparținut fostului director editorial
Adrian Halpert, e mai bine că a plecat. Poate că savanții rămași
ȋn redacția "Click!" sau pe la butoanele de comandă ale
AdevărulHolding vor avea ȋntr-o zi revelația că, pe lumea asta, toate au o limită: chiar și resursele de mitici ale unor strategi din presa dâmbovițeană. Inepuizabil e doar penibilul inovat de ei.