24 septembrie, 2010

“Cleanup time for Mr. John” sau "Campania Let’s do it!- ca prilej de relaxare pentru Nea Ion"

Evident, nu poate fi vorba decât de prostie agresivă atunci când denumeşti o ditamai Campania de colectare a deşeurilor abandonate in natura României cu “Let’s Do It!” (“Să o facem!”). Fătucile şi guguştiucii care au clocit titlul ăsta abracadabrant n-au avut suficientă limbă română la indemână şi au apelat la un idiom saxon care, in viziunea lor ingustă, ar putea exprima intregul scop al Campaniei pe inţelesul lui nea Ion de la colţul străzii. Cum o fi reacţionat nea Ion de la colţul străzii la aflarea veştii (Campania “Let’s Do It!” a demarat!), asta o bănuim incă de pe-acum. Inchipuiţi-vă de exemplu, că ministrul Turismului, Elena Udrea vine la nea Ion de la colţul străzii şi ii propune, plină de civism, “Let’s Do It!”. Adică, ii propune “Să o facem!”. Păi, ce-ar putea nea Ion să-şi dorească mai mult de la viaţă ? Normal, să o facă şi cu Elena Udrea.