21 iulie, 2009

„Adevărul”- o provocare pentru autodepăşirea lui Copos

E găzduit de ziarul „Adevărul” şi se numeşte „Autodepăşirea, o provocare asumată”. Rar ne-a fost dat să întâlnim un articol mai încărcat de publicitate, fără meschinul P în subsolul articolului. Este elogiat magnatul George Copos, care „a pornit cu o cofetărie, iar acum este unul dintre cei mai importanţi oameni de afaceri români”. Mesajul e că acest Copos face şi drege, e simbolul elitei de afaceri, are „strategii”, are „sentimentalisme” pentru afacerile lui. Nimic despre problemele cofetarului-şef cu procurorii DNA, nimic despre acuzaţiile partenerului Taher (de la echipa de fotbal Rapid) la adresa sa, după ce s-a declarat înşelat. Nimic despre multe altele. Chiar nimic? O fi pornit acest material de la prietenia între redactorul-şef adjunct Ovidiu Nahoi şi magnatul respectiv? O fi pornit de la dorinţa subordonaţilor lui Nahoi de a promova „capitalul autohton”? În actualul context al mass-media româneşti, o singură întrebare se mai impune: „Mai are importanţă de unde-o fi pornit acest articol?”