12 februarie, 2013

APEL: Inlocuiţi la TVR promo-urile emisiunilor informative cu anunţuri despre copiii dispăruţi!

Avand in vedere multitudinea de promo-uri a emisiunii informative "Ora de Stiri" (TVR 2), intuind starea de apatie publica instaurata la o astfel de “cascada video” care contine acelasi mesaj (“Noi prezentam esentailul!”), constatand si calitatea de “opera incompleta” a unora dintre editiile emisiunii, BLOGpeBLOC propune conducerii TVR ca, zilnic, macar doua dintre aceste clipuri de promovare sa fie inlocuite cu video-clipuri de mediatizare a cazurilor de disparitie a unor copii. Gratuit, desigur, fiindca nu dispar zilnic copii ai miliardarilor romani, iar cand dispar, de regula, afla mai intai tabloidele. In Marea Britanie, daca un copil dispare (cazurile sunt foarte rare), presa mediatizeaza luni de zile sau ani, acel caz, pana la un verdict final dat de autoritati. In Romania, unde dispar mii de copii (doar intre 2009 si 2010, ca un exemplu, disparusera de acasa aproape 4000 de copii), vajnicii directori de Stiri nu sufla nimic: dar fenomenul exista si in prezent, chiar daca oamenii-jurnal de la Televiziunea publica nu au aflat de dansul. (Foto BLOGpeBLOC)